Счетоводно обслужване на онлайн магазин - Komarov Consult

Счетоводно обслужване на онлайн магазин

Счетоводно обслужване на онлайн магазин

Голяма част от хората си мислят, че да притежаваш онлайн магазин е лесно. И от една страна си е така. Не се съобразявате с определено работно време, магазинът ви е отворен денонощно, без да има нужда от физическо присъствие. От друга страна не отделяте пари за наем на помещение, а поддръжката на уеб сайт е в пъти по-лесна и изгодна. Но до тук с лесното.

Много от собствениците на онлайн магазини изпадат в затруднение щом стане въпрос за счетоводно обслужване. Рядко хората разполагат с необходимите познания да се справят сами с нормативните изисквания и подготвянето на необходимата документация. И тук даваме отговор на въпроса, който много собственици на онлайн магазини си задават:

Да, всеки бизнес има нужда от професионален счетоводител или фирма, която да се занимава със счетоводното обслужване на онлайн магазина.

Наемайки такъв си спестявате време, проблеми и финансови средства.

Какво включва счетоводното обслужване на онлайн магазин?

На практика счетоводното обслужване на онлайн магазините обединява няколко ключови задачи. На първо място е регистрацията по ДДС на фирми, които са достигнали необходимите изисквания и имат желание за регистрация. След като дадена фирма се регистрира, тя следва да изготвя специфичен отчет, който трябва да бъде представен до 15-то число всеки месец. Идва и най-важната част – воденето на приходите и разходите на фирмата и най-вече оптимизирането на разходите.

Особено за второто, като собственик на онлайн магазин ще имате нужда от помощта на професионалист. Правилното оптимизиране на разходите е от ключово значение за успехът на всеки бизнес, най-вече и когато се осъществява голямо движение по сметките. Понякога изглежда така сякаш онлайн магазините нямат разходи, но това далеч не е така. Всеки собственик на добре развит бизнес онлайн може да потвърди, че разходите също не са никак малки.

Как да избера счетоводител за моят онлайн магазин?

В днешно време голяма част от бизнеса се реорганизира онлайн – там е далеч по-удобно и приятно. И ако осъществяването на подобна дейност преди години беше лесно, досущ като детска игра, в последно време не е така.

Причината за това е нарасналият брой измами, който принуди страните, в това число и България да вземат мерки за защита на потребителя и за това издадоха куп регулации, целящи стандартизация и уеднаквяване на извършваната дейност. Прост пример за това е навлязлата съвсем наскоро наредба Н-18, засягаща касовите апарати.

С цел да извършвате законно дейността си, е необходимо да се обърнете към професионалист с опит, който да се превърне във ваш доверен партньор. Нашият съвет е да се доверите на счетоводна къща, с доказан опит през годините и която посочва сред услугите си, че извършва счетоводно обслужване на онлайн магазини.

Счетоводно обслужване на онлайн магазин от счетоводна кантора „Комаров консулт“

Изборът на правилният счетоводител е изключително важно решение, което касае успехът на Вашата фирма. Поради тази причина счетоводна кантора „Комаров консулт“ предоставя на своите клиенти професионални счетоводни услуги, сред които възможност за абонаментно счетоводно обслужване на онлайн магазин, без значение от размера на фирмата, персонала, както и държавата, в която продавате стоката си. Нашият екип от професионалисти с доказан опит в сферата ще ви помогне с адекватно консултиране относно всичко свързано с осъществяването на търговска дейност в интернет, според законовите наредби.

Вече 27 години подхождаме индивидуално към всеки един клиент и бизнеса му, извършвайки качествено, адекватно и под строга конфиденциалност задачите си. Нашата цел е да бъдем довереният партньор, който стой зад гърба на всеки успешен бизнес.

На нашите клиенти с онлайн магазин предоставяме:

  • Задълбочени познания по законодателството в сферата на онлайн продажбите;
  • Приходно-разходна оптимизация;
  • Регистрации на онлайн фирми по ДДС;
  • Експертно консултиране;

Доверете се на експерти с опит!

Подобни статии

Кога можем да ползваме ДДС на лек автомобил и гориво? - Komarov Consult

Кога можем да ползваме ДДС на лек автомобил и гориво?

Днес „Комаров Консулт“ ще отговори на един от най-често задаваните въпроси от нашите корпоративни клиенти – Кога можете да използвате...

25 ноември 2021

Счетоводител заплата – Какво да очакваме? - Komarov Consult

Счетоводител заплата – Какво да очакваме?

Както споменахме в общата статия за професия счетоводител, заплащането в сферата зависи от няколко фактори, сред които квалификация, опит, дейност,...

6 октомври 2021

Помощник счетоводител – Длъжност и описание - Komarov Consult

Помощник счетоводител – Длъжност и описание

За да станете помощник счетоводител е необходимо да имате базови познания по счетоводство, да боравите добре с числа и да...

5 октомври 2021

Оперативен счетоводител - Komarov Consult

Оперативен счетоводител

Дейността, която извършва оперативният счетоводител е общо или така нареченото първично счетоводство. Той осчетоводява различни видове документи, проследява операциите, издава...

4 октомври 2021

Свържи се с нас